Blinkfire-ը ամփոփել է 2019թ ֆուտբոլային ակումբների ունեցած ակտիվությամբ սոցցանցերում:
"Բարսայի" հրապարակումներն Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում ունեցել են ամենամեծ ներգրավվածությունը` շուրջ 1.471 մլրդ:Այս ցուցանիշով 2-րդը "Լիվերպուլն" է, որի արդյունքն է 1.161 մլրդ:Լավագույն եռյակը եզրափակում է "Մաչեսթեր Յունայթեդը", որի երկրպագուների բանակը չնայած թիմի անհաջող ելությներին, շարունակում է մնալ հավատարիմ (1.044 մլրդ):
"Բարսայի" հրապարակումներն Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում ունեցել են ամենամեծ ներգրավվածությունը` շուրջ 1.471 մլրդ:Այս ցուցանիշով 2-րդը "Լիվերպուլն" է, որի արդյունքն է 1.161 մլրդ:Լավագույն եռյակը եզրափակում է "Մաչեսթեր Յունայթեդը", որի երկրպագուների բանակը չնայած թիմի անհաջող ելությներին, շարունակում է մնալ հավատարիմ (1.044 մլրդ):
Комментариев нет:
Отправить комментарий